2014. március 14., péntek

Második találkozás

-Halló,angyalka ébredj!Edzésre kell menned!-kelteget a kékség.
-Nem akarok!-húzom a fejemre a takarót.
-De akarod !-rántja le rólam.
-Jól van,jól van kellek már.Nem látod?-morgok,nagyon álmos vagyok alig aludtam az éjjel.Nagy nehezen lelki erőt vettem és felkeltem.10 perccel később már az ajtóban álltam indulásra készen.
-Szia!-csuktam a kék hajúra az ajtót.Út közben nem futottam össze senkivel és az egész hely meglehetősen kihalt volt.Tiertmár várt rám ,de nem tolt le a késés miatt.Az a szemében furcsa gond terheltség látszott.Nem bírtam megállni rá is kérdeztem mi a baj , bár tudtam hogy ő nem épp a bőbeszédüségéről híres sőt!
-Mi a baj?-kérdeztem meg gyorsan mert kissé féltem is tőle.
-Igazából most nincs is időnk semmire csak gyorsan elmondom a lényeget!Ichigo és a többiek bejutottak és elindultak felénk.-mondta.
-És?-nem igazán értettem a problémát.
-Még semmi gond de Aizen mindenkit utasított mindenkit , hogy tobborozanak alacsonyabb kasztba tartozzó lidérceket.Ezért azt mondta várjam meg amíg jössz és mondjam gyorsan el neked és te is indulj utánuk.-hadarta tőle szokatlan hévvel.
-És Grimmjow?-kérdeztem.
-Neki Nnoitra szólt már elméletben.-mondta gyorsan,ja jó akkor nem csak beképzeltem a magas árnyat ami felém jött.Eddigre az edzőm már kereket oldot , és én is elsiettem a tornyok legmagasabb részéhez ahol mondhatni egy szakadék tátongott.Vettem egy mély levegőt és a mélybe dőltem.Féluton felkiálltotam:
-Aegis de ala (Égisz szárnyai)!-és a két gyönyörű ében fekete szárnyam már fel is rántott ,ekkor eszembe jutott hogy vajon Orihimének szólt-e valaki?Nekem már viszont nem volt időm és gyorsan tova szálltam az állandóan fekete egű sivatag felett.Ezt a képességemet is felfedeztem már egy ideje sőt igazából az összeset ismertem de még nem volt sok alkalmam kipróbálni pár apró feladaton kívül.Hamar észre vettem őket (mert valljuk be azért elég feltűnő jelenségek).És leszálltam hozzájuk de a szárnyaimat magamon hagytam ki tudja mi lesz itt.
-Hogy lehet hogy használod valamelyik képességed?Ez a világ még a Cero-d se bírja elviselni!?-kérdezte csodálkozva Szayelapollo.
-Hát...ez nem a teljes formájuk lejjebb vittem a lélek energiám hogy ne legyen baj belőle..-rántom meg a vállam és elfordulok de még így is látom hogy mindenki eltátja a száját kivéve persze emocsicskát aki csak rám mered.
-Azon agyaltam hogy szerintem Angel jobban passzolna a depi királyhoz a képességei miatt mintsem a házi cicához ,és apropó máskor hallkaban éjszaka vékonyak a falak-vigyorgott Nnoitra.Én ekkor hatalmas erővel nyitottam szét a szárnyaimat ami persze durván képen törölte a langalétát.
-Huppsz bocsii-vigyorogtam rá.
-Ne vágj fel , nem csak neked van ám szárnyad!-szólalt meg Ulquiorra.
-Ezt pont az mondja akit épp tegnap vertem meg igazságos párbajban !-nyújtottam rá a nyelvem.
-Ejj ejj mi épp egy küldetésen vagyok!-szólalt meg a fura róka vigyorával Gin aki eddig fel se tünt hogy ott van.Ám ezt a báj csevejt pár igen gyorsan közeledő alak zavarta meg.Mivel láttam hogy Ichigoék azok nagyot sohatjva emelkedtem el kissé a földtől.
-Hé te hova tartasz?-kérdezte Grimmjow.
-Most mér úgyse tudok mit csinálni nem engedhetem ki az erőm szal sziasztok!-nevettem majd elrepültem ,a távolból még hallottam Nnoitra szitkozódását.Ekkor valami viszont valami megállásra késztetett.
-Mi a....-meredtem az előttem egy kék pajzson lebegő fiúra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése