2014. március 2., vasárnap

Testvér?Ikertesvér?!


-Na végre ,hogy ti is itt vagytok-mondja Aizen.
-Jól van na-öltöm ki a nyelvem.Nem tudom ez a szokásommá vált.Mondjuk igaza van ,már egy két velünk tartó már nagyon unta magát.Jól van na lelki bánatom volt!
-Akkor indulás-mondja Grimmjow és megnyitja az átjárót.
*Az emberek világában *
-Na és most?-nézek a társaimra.
-Érzitek ezt az erős lélek energiát ?-szimatol a levegőbe Jammy.Igaza valahol valami nagyon erős lény tartózkodik.Az hogy milyen "szaga" van nem tudom elmagyarázni nem érzed pontosan ,de tudod hogy ott van nagyon furcsa.
-Na feledjétek ,nem ölhetitek meg őket még nem-mondja Ulquiorra.
-Jé te is itt vagy?-nézek rá erre valamiért nagyon szurosan kezd nézni.Ekkor megzörren a bokor és egy lány esik ki belőle hátal.Amikor felállal végre meglátjuk az arcát.Ami pont olyan mint az én arcom csak ő valahogy olyan jó kislányosabb volt arca és a ruhája.Amikor ő is meglátja az arcom a szája elé kapja a kezét .
-Még egy Angel?-kerekedik el Grimmjow szeme.Ekkor végre a lány is észre vész és a szeme neki is hatalmas lesz.
-Ki vagy te ?-hebegi ,válaszolni már nem tudok mert egy vörös hajú fiú ront ránk.
-Jé még egy Orihime-torpan meg ,aha szóval Orihime fura mert nem látom a gondolatait.
-Ti testvérek vagytok?-kérdezi a zseni Jammy.
-Ki vagy te?-ismétli Orihime.
-Angel vagyok mi a vezeték neved?-nézek rá erre nagyon elcsodálkozik.Mi van ezen a kérdésen mi a fura?Tudni akarom a teljes nevem!
-Orihime Inoue vagyok-motyogja.Hmm,Inoue furcsa név ,de tetszik legalább van.
-Szóval én Angel Inoue vagyok ,vannak szüleid?-kérdezösködöm tovább.
-Vannak ,de csak nevelöszülök ,két éve találtak egy...-kezdte.
-Hadd fejezem be egy sikátorban és arra ami elöte volt nem emlékszel igaz?-mondtam bánatosan akkor szinte annyit tud csak mint én csak ő a teljes nevét tudja és befogadták.
-Igen és a szüleim azt mondták feküdt meletem egy lány aki már a halálán volt ezért csak engem vittek el.-suttogta.
-Remek szóval majdnem halott ,jó tudni.-mosolyogtam erőltettem.
-És mi vagy te?-kérdezte a Ichigo akié volt az erős lélek energia.Azta az ő múltja olyan mint egy kaland regény.
-Én 0. Espada vagyok-nézek rá erre kivonja a kardját.És nekem ront,én könnyen kitérek.Már értem mire gondolt Ulquiorra a csak a képességekre támaszkodós monológjánál.Én viszont most ésszel küzdök majd.
-Áj Ichigo ,ne !-sikít Orihime ,hát kölündözünk az tuti.
-Angel állj le parancsunk van.-ismétli az emo ,ámm akkor valaki elém lép valaki.
-Nem engedem ,hogy vele küzdj még túl kezdő és túl fontos vagy-morogja Grimmjow.
-Milyen cuki szerelmesek!-röhög Jammy én erre egy jól irányzót rugásal letörlöm a vigyorát.Ezen Ichigo nagyon elcsodálkozik amit nem teljesen értek.Próbálom olvasni Grimmjow gondolatait ,de a harci vágytól már nem valami összefügöek valami ilyesmik:Megölöm,széttépem és megvédem Őt.Oké akkor ezt most elemezzük szóval a megölés és a széttépés egyértelműen Ichigora irányul akinek most nem lennék a helyében mert bármennyire is bírom Grimmjowt egy igen halálos ember.A megvédés lehet hogy rám ,de nem értem hisz én nála is erősebb vagyok szóval lazán megvédem magam ha kell.Meg amúgy csak 2 napja ismerjük egymást és ugye ő csak haveroknak hisz minket...Ugye csak annak?!Ugye!!?Mert én nem érzek iránta olyasmit!Ugye ő sem irántam?Anyám ezt túl zavaros.Amikor újra a jelenbe tévedek észre veszem ,hogy Ichigo és Grimmjow eltűntek.
-Hol vannak?-kérdezem pánik rohamosan.
-Valahol küzdenek-rántja meg a vállat Jammy.Na akkor én most megyek és megértem a dolgokat.
-Ulquiorra a parancs nem változott?-kérdezem a fekete hajútól.
-Nem-válaszol tömören.
-Akkor megyek és megálitom a 6. Espadát-mondom és elrohanok.Hamar megtalálom őket mert ezért nem a leghalkabb páros.És ezutal én ugrok közéjük.
-Grimmjow tartsd a parn...!-szolok rá illetve szólnék ha nem érezném hogy Ichigo közben hátulról megrúgott.Nem tudom miért ,de ettől elájulok.Utána feketeség ,viszont a többiek gondolatait még mindig hallom.Vázolom:
-"Megölte ezért széttépem"-gondolja Grimmjow,szívem szerint üvölteném hogy hahó még éllek.
-"Hupsz ugye nem hallt meg mert Orihime kinyir"-gondolja Ichigo,hahó még élek!
-"Nem nem szimplán széttépem ,inkább kibelezem vagy megölöm azt akit szeret akkor kvittek leszünk"-gondolja a másik és nekem kipatanak a szemeim.
-Mit mondtál?-ugrok Grimmjownak és Ichigonak kikerekednek a szemei mivel ők meg se szólaltak.
-Semmit ,basszus mennyit hallottál-esik le neki.
-ÖÖ,mindent!Azt ne mond hogy...-kérlelem.
-De szeretlek-mondja ki .
-Rohadt vicces vagy -vihogok fel.
-Hahó kislány mi itt épp harcolunk -szólal meg Ichigo én erre lazán hasba ütöm és repül pár házat a vöröske.Ezen láthatóan rohadtul elcsodálkozott.Viszont én ezt pont leszartam mivel a kékséggel voltam elfoglalva.
-Na jó tőled fura reakciót vártam ,de nem ennyire-mosolyog rám miközben arca a pirosból a vörösbe megy át.ÓÓ ez nem jó akkor mégse szórakozott ,de ismétlem csak 2 napja ismerem.Meg hát nem is viselkedtem vele olyan csajosan és nemegyszer meg is ütöttem ,na én ezt nem értem.
-Várj ezt még felfogom-ráncolom össze a szemöldököm.
-Mondom mi itt küzdünk-támad rám hátulról Ichigo.
-Nekem meg más gondjaim vannak,Eperke-vigyorgok rá.
-Nem akartam bántani egy lányt de legyen -emeli fel a kardját.
-Egy dolgot utálok ha lebecsülnek szóval:Uralkodj Lilith a Démon Királynő!-kiálltok fel és megjelenik a kardom.Előre lendülők és megpróbálok ütést mérni Ichigo bal karjára.Ha nehezen is ,de kivédi miközben ezt gondolja:azta erősebb mint hittem ,de a Hollowomra nem hiszem hogy szükség lesz.
-Hollow?Hmm,muti!-vigyorgok rá miközben átpördülve megvágom a lábszárát.
-Honnan...?-kérdezi ,de torkán akad a szó amikor leesik neki.Én meg felnevettek a gondolatán:Ha tud olvasni a gondolataimban akkor nem gondolok semmire.Ő is kezdő szerintem mert nem igazán tud a harcra koncentrálni.Ámm egyszer csak a harcunk nagy fordulatot vessz Ichigo mégis felveszi a Hollow maszkját amitől az ereje jelentősen megnő viszont még így is könnyen hárítom a támadásait.Viszont utána sajna pont amikor kezdenek egyenlőd ni az erő viszonyok Grimmjow újra közbe lép.Viszont ekkor már teljes alakjában ,vajon mikor vette fel ?Nem figyeltem ,amúgy szerintem inkább cuki a teljes alakja mint ijesztő.
-Tudom tudom Angel erős vagy ,de van valami amit le karok verni Ichigon szóval bocs.-mondja és én először nem értem mire gondol de hirtelen egy hideg kar ragad meg hátulról és ránt be a fák közé.Ulquiorra, ismét.
-Na ne, engedj el emós megöli Grimmet láttam a gondolatait az ereje a dühével egyszerre nő és ...-mondom de a fekete hajú a a számra teszi a kézét .
-Csönd legyen nő személy és igen valószínüleg meghall ,de őn hibából.-közli hűvösen nekem meg elönti a fejem az a bizonyos vörös köd.Félre lököm a fehér kezet és felpofozom teljes erőmből.A kezem piros nyomot hagy a fehér bőrön és meglepetésemre végre láttok valamit Ulquiorra szemében :meglepődést.Ez viszont most hidegen hagy ,kirombannok a fák közül épp amikor Ichigo a kegyelem döfést akarja megadni Grimmjownak ,na azt már nem.Öntudaton kivűl felemelem a kezem és elkiáltom magam:
-Cero!-a kezemből aranylő fénysugár robon ki és telibe találja Ichigot aki ettől szó szerint elrepül .Nem is tudtam ,hogy ilyet is tudok na mindegy.Odarohanok a földön fekvő Grimmjowhoz aki közben visszatért ember szerű alakjába.
-Te hülye ,önfejű szamár-hajolok felé.
-Na azért voltak indokaim-nevet fel hihetetlen hogy ilyenkor is ilyen jó kedve van.
-Vissza megyünk ,nem érdekel mit mond a buzi emós!-mondom és ez utal én nyitom meg az átjárót.
*A trónteremben*
-Angel meglepően erős az alapszintű cerod ez engem is meglepett viszont Grimmmjowtól ez nem volt túl szép húzás.-közli Aizen.Én erre csak idegesen bólingatok.
-Már szeretnél menni a 6. szobájába igaz?-mosolyog rám én erre csak bólintok és reménykedően nézek.
-Menj csak-int én meg rekord sebességel futok el ,már 2 perc múlva Grimmjow mellett vagyok aki már jobb bőrben van.A sebei nem túl mélyek ,de irtó sok van.
-Hogy tudta így ellátni a bajod?-mosolygok rá miközben félresöprök egy haj tincset a szeméből.
-Nem a harcra figyeltem teljesen máshol járt az eszem.-kacsint rám.
-És mi volt az amit vissza akartál adni Ichigonak?-kérdezek rá.Erre felemeli a bal kezét .
-Látod az öltéseket a a könyökömnél?Ichigo az elöző találkáknál levágta a kezem.-magyaráza és tényleg ott vannak az öltések ,hogy nem vettem eddig észre?
-Az hogy sikerült?-kérdezek vissza.
-Nem tudtunk a Hollow maszkjáról és meglepetés szerűen ért.-mondja miközben a hajammal játszik.
-De mi is az a Hollow maszk?-kérdezem meg .
-Hát én se tudom pontosan de egyfajta lidérc "maradvány" amit ha felvesz akkor lidérc erőre tesz szert.-magyarázza ,aha szóval ezért lett olyan az aurája mint egy lidércnek így már világos.
-Értem akkor térjünk vissza egy régebbi témára.Szóval azt mondod hogy...-kezdeném de Grimmjow magához ránt és megcsókol.Nem bírom megállni visszacsókolom amikor elválunk egymástól csodálkozva nézzek a szemébe.
-Komolyan?-kérdezem halkan.
-Teljesen komolyan mondtam már csak egy dolog érdekelni te is szeretsz?-kérdezi és nekem lefagy az agyam ,mit is érzek iránta?Egyértelműen többet mint barátságot ,de kevesebbet mint szeremet.És akkor elkövettem életem egyik legnagyobb hazugságát .
-Én is szeretlek -mosolygok ,egyszerűen ahogy láttam a szemében a reményt és hallottam a gondolatait nem bírtam azt mondani ,hogy nem.
-Viszont neked pihened kell-nézzek rá szigorúan.
-Na hagy itt!-mondja úgy int egy ovis kisfiú.
-Jó nem hagylak itt-nevettek fel és ledőlök mellé.Ő egy gyors mozdulattal magához ránt és átölel.Én erre csak mosolygok mint a tejbe tök.Amikor Grimmjow elalszik óvatosan kimászom a karjaiból és elindulok a saját kör lettem felé.A folyosón a lehető legrosszabb emberbe botlom.
-Van egy lakó társad-közli Ulquiorra.
-Hogy mim?-csodálkozom el.
-Elhoztuk Aizen úr parancsára Orihimet kisasszonyt akit a te háló körletedben helyeztünk el.-folytatja.
-Te előző életedben egy angol Lord voltál?-kérdezek rá erre csak rám néz és elmegy.Én meg megrántom a vállam és végre eljütök a szobámba ahol tényleg egy másik ágyon az ikrem ül.
-Szia!-nevettek rá.
-Szia, szép színű a szobád -mondja halkan.
-Köszi tegnap festettem-mondom miközben leülök mellé.
-Mesélj magadról!-kér meg.
-Hát jó de utána te is!Szóval én mindössze két napja haltam meg egy hülye eladó szúrt le és valahogy ide kerültem.Előtte az utcán éltem talán 2 évig.Itt Aizen közölte hogy nagyon erős vagyok és megkaptam a 0. espada rangot.Csak a keresztevemre emlékeztettem és őszintén jobb itt mint az utcán.Most te jössz!-nézzek rá ,tökk ijesztő mintha tükörbe néznék egy jóságos tükörbe.
-Én a teljes nevem tudtam és mint már mondtam befogadtak.Megismerkedtem Ichigoval és a többiekkel.Én nem voltam se erős se különleges viszont annyit voltam Ichigo hatalmas lélek energiája közelében ,hogy én nekem is lett egy képességem.Mégpedig a tündéreim ,velük legfőképp gyorsan gyogyitani tudok ,de ha kell egy picit védekezni is.Azt hiszem ennyi röviden-fejezi be.
-Értem hogy érted hogy Ichigo és a többiek?-jutt eszembe.
-Hát van még Rukia ő egy halál isten és ott van Kon a modositott lélek,Chad és Renji a másik halál isten.-magyarázza ,látom rajta hogy örül hogy beszélhet róluk.
-Modositott lélek ?-kérdezek vissza.
-Igen én se tudom mi is Kon pontosan de tudom ,hogy a lelke egy tabletta szerű valamibe van bezárva amit bármilyen testbe be lehet tenni.Ő jelenleg egy plüss oroszlán.-nevett fel és utána még nagyon sokat beszélgetünk kenderül hogy a képesegéi miatt hozták el és ő eljött mert megígérték ,hogy így nem bántják a barátait.Én ezt nem hisszem el ,de mindegy.Utána a téma kissé kényesebbé vált.
-És miért segítesz Ichigonak?-kérdezem meg erre Orihime arca vérvörös lesz .
-Hát izzé....-motyogja.
-Szóval szerelmes vagy belé-mondom ki .
-Feleslegesen hiszen ő Rukiát szereti -rázza a fejét.
-Hmm értem de ennek ellenére szereted igaz?-ismétlem meg a kérdést.
-Igen ,szeretem na és mi a helyzet veled és a kék hajú macska fiúval?-kérdezi és most rajtam van a sor hogy elpiruljak.
-Hosszú sok minden volt most-mondom hogy lezárjam.
-Van időm-ül le a földre török üllésben Orihime.
-Szóval mikor megszakítottam az ő és Ichigo harcát közölte hogy szeret és nem engedett küzdeni.Utána az emos miatt nem tudtam neki teljesen segiteni ,de még pont megmentettem a haláltól.Itt megcsokólt és ismét szerelmet valott és én is elmondtam hogy szeretem utána meg elaludt és jöttem hozzád.-mondtam egy szuszra ,akkor én most járok vele vagy mi?
-Huu ez sok egy kissé egyszerre emós?-nevet fel.
-Ja igen a hülye Ulquiorra ,az aki ide kísért téged a szobádba.-magyarázom amikor látom az értetlenséget az arcán.
-Ja akkor már értem az emós jelzőt-nevet velem.Ekkor kopognak és az emlegetett szamár lép be rajta.
-Hoztam ruhát neked kisasszony és mielőtt elfelejted Angel holnap a ma történtek ellenére edzés!-nézz rám azzokal a ijesztő zöld szemeivel .
-Ne már!-hisztizek de ő sarkon fordul és kimegy.
-Edzés?-kérdezi csodálkozva Angel.
-Igen ő edzd ,tömör gyönyör-mosolygok keserűen.
-Nem hangzik jól ,de miért ő?-kérdeze én erre csak megrántom  a vállam mivel én se tudom.Ekkor megint kopognak ámm ez utal egy általam jobban kedvelt férfi lép be rajta.
-Arról volt szó hogy nem hagysz egyedül ,féltem!-fonta össze maga előtt a karját Grimmjow.
-Bocs ,de kiderült hogy lett egy lakó társam-mutatok Orihimére akit a jelek szerint a kékség csak most vett észre.
-Szóval te vagy Orihime,Grimmjow-biccent a megszeppent lánynak bemutatkozás képen.
-És mellesleg miért keltél fel?-nézek rá rosszaloan.
-Mondom ,féltem-mondja és én meg felnevetek olyan abszurd hogy Grimmjow fél egyedül.
-Hülye!Orihime baj lenne ha ma este a dedósnál aludnék?-nézzek a lányra ,de a szemem sarkából így is látom ,hogy felcsillan a fiú szeme.
-Dehogy !Így legalább kibőghetem magam-nézz rám.Erre Grimm késsé furán nézz ,de én értem hogy Orihime mire gondolt.
-Köszönöm ,jó éjt!-mondom miközben kilépünk az ajtón.
-Jó éjszakának nézzünk elébe!-mosolyog perverzen a férfi.A viselkedése a kijelentésem otta gyökeresen megváltozott.
-Még vissza fordulhatok-közlöm higgadtan.
-Ne ,jó kisfiú leszek!-villant egy ha létezik még perverzebb vigyort.
-Nem vagy semmi ,szerencséd hogy, vannak kötéseid mert különben már nem élnél!-nézzek fel rá tekintve hogy sokkal magasabb.
-Tudom ,szerencsém!-vicsorog ,na hála maradt valami az agresziv Grimmjowból is.Hirtelen fellángolásból megfogom a kezét aminek hatására az hátralevő részében csöndben marad.A szobájában nyitja ki újra a száját.
-Na és pizsamát hoztál vagy fehérneműben kell aludnod?-világit rá és rá kell jön nem ,hogy igaza van.
-Nincs szóval a második lehetőség-közlöm és elkezdem levenni a ruhám erre vér szökik az arcába és hát nem csak oda...Mikor már csak bugyi és melltartó van rajtam bebújok a takaró allá mert azért én is egy kissé ha csak egy picit is de szégyenlős vagyok.
-Csak hogy tud te se vagy ámm semmi és nem csupán lelkiekben-kacsint rám miközben leveszi a felsőjét és bebújik mellém.Már hunynám le a szemem amikor érzem hogy megrakad és magához ránt.Végül én és ő összebújva alszunk el.

 Remélem tetszett és itt vannak a fejezethez tartozó képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése