2014. február 21., péntek

Espada?Hogy én?Na ne röhögtess!

-Hogy Es-mi?-kérdeztek vissza szinte röhögve,mi ez a fura fazonok klubja?
-Espada -ismétli türelmesen Aizen.
-Az mi egy pizza fajta?-tudakolom immár röhögve.
-Tudod hol vagy?-kérdezi mosolyogva.
-Nem tom ,hol?-kérdezek vissza.
-Hueco Mundo-ban a lidércek dimenziójában.-mondja,ekkora baromságot is rég hallottam.
-Ok,lehet hogy nem tünök annak ,de teljesen normális vagyok.-röhögök ,na jó ez jobb mint egy kabaré.
-Akkor elmagyarázom egyszerűen. Lidércek igenis léteznek ,nézz körül ők itt mind azok.Viszont nem szimpla lidércek hanem a tíz legerősebb akiket nevezünk Espadának.De kissé előre rohantam a lidércek egyfajta elkárhozott lelket akik valamely okból nem kerültek a Lelkek világába vagy ahogy te neveznéd a "Mennybe".Ez általában valami erős érzelem ,vagy titok miatt lehet.A lidérceknek vannak különbőzö szintjeik amikre most nem térek ki.Röviden ez lenne.-fejezte be Aizen.
-Mennyi idő alatt fejlődtél fel?-kérdezte a barna hajú férfi.
-Nem csináltam semmilyen felfejlődést csak meghaltam és egy sötét foyosora kerültem.Onnan láttam ezt az ajtó és bejöttem.-rántottam meg a vállam.
-Az lehetetlen!Hogy lehet ekkora erőd?-nézett rám meredten a rószaszínke.
-Bizony ő különleges!De mondanám tovább!Szóval vannak a lidércek amiknek megvannak a maga ismertető jegyeik.Amiket fogadni mernék te is magadon viselsz ,de talán még te se tudod.-mosolygott elégedetten Aizen.
-Persze majd el is hiszem ,hogy én egy lidérc vagyok.-fogtam volna meg a hajam ,de a kezem valami szilárdba ütközött.Mi a fene,ez csak nem.....de ez egy olyan csont darab mint ami a többieken van.Na és mi ez a a szúrás a hasamnál.Nem érdekelt ,hogy néznek felhúztam a rongyos felsőm és döbbentem tapasztaltam ,hogy egy lyuk van a hasamon.
-Nem megmondtam-mondta Aizen.
-Jó tegyük fel ,hogy igazad van .Viszont én nem akarok ilyen Espada vagy mi lenni.Mivel ha jól sejtem ez egy rangsor amibe mindenki be akar kerülni vagy éppen előrébb kerülni.Amit csak gyilkoságal lehet elérni és én ebből köszönöm nem kérek.-mondtam dühösen.
-Akkor legyél te 0. Espada akkinek helyét senki se veheti el ami igaz is hisz mint mondtam ,te különleges vagy érzem.-vigyorgott szélesen Aizen.
-Jó de ha bele is megyek mit lehet itt csinálni.-mondtam miközben felültem az asztalra .
-Nem tudom mi lesz a jövőben szóval nem ígérek semmit se.-mondja Aizen,jó kitérő válasz.
-Rendben legyen.-mondom erre a rószaszin hajú férfi arcán fura mosoly fut át és én égető fájdalmat érzek a bal csuklómon.Amikor megnézem ott egy nagy fekete 0 díszeleg.
-Ácsi erről nem volt szó-mondom.
-Minden Espada köteles viselni a számát ez törvény.-mondja színtelen hangon az emo.Ulquiorra Schiffer a neve.Basszus ezt honnan veszem ?Ekkor megfájdult a fejem a rám zudulo információ forgatagtól ,hirtelen minden adatott tudtam a teremben lévőkről.
-Ulquiorra ...Ulquiorra Schiffer-dadogtam a fájdalomtól kábultan.Erre amaz döbbenten rám meredt.
-Honann tudja a nevem ,asszonyom?-kérdezte hűvösen .
-Nem tudom .-mondtam már kissé összeszedve magam.
-Ez az egyik képessége a sok közül.-szólalt meg Aizen.
-Pontosan mi is?-kérdezte Starrk (a barna hajú férfi).
-Én se értem pontosan ,de ő nem csak szimplán belelát az emberek illetve egyebek lelkébe hanem a múltukról is pontosan tudomást szerez.-fejtette ki Aizen.
-Szóval gondolat olvasó-mondta a kék hajú akit most már tudom Grimmjow-nak hívnak.
-Igen tömören az.-bólintott Aizen.Ezek szerint most már belelátok az emberek pardon a lidércek elméjébe?Király!
-Aha remek ,de ez igen fájdalmas -fintorgok.
-Majd hozzá szoksz.-vetti oda a langaléta Nnoitra.Neki elég piszkos a múltja és sok a szégyellni valója.
-Azta te aztán nem túl sok szép dolgot tettél -nézek rá döbbenten.
-Közöd?-rántja meg a vállát ,de érzem hogy nagyon dühös lett rám.
-Ki az a Nelliel?-kérdezem csodálkozva ,nem tudom ki ő ,de Nnoitra sokat gondol rá.
-Fogd be a szád!-szisszegi amaz dühösen.
-Mi van a volt 3. Espadaval?-kérdezi gyanakodva Grimmjow.Ezek szerint nem tudják ,hogy Nnoitra ölte meg majdnem a volt 3.
-Jobb lesz ha befogod-mondja már dühtől forrva Nnoitra.
-Mer mi lesz ha nem?-kezdek vele incselkedni.
-Megöllek!-üvölt fel a langaléta.
-Angel ,ne ingereld kérlek mert ha harcra kerül a sor könnyedén megölöd!-szól rám Aizen erre veszek egy mély levegőt és inkább meg se szólalok.
-Mi hogy ő megölni engem?Aizen úr magának mégis van humora-vihog fel Nnoitra.
-Nem akarlak elkeseríteni ,de így van meglepni se tudsz már minden támadási formád ismerem .-közlöm vele hűvösen az igazságot.
-Meglátjuk-vigyorog és rám veti magát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése