2014. február 22., szombat

Kiképzés

- Ne csak a képességre támaszkodj!-ugrik el újra az utamból Ulquiorra,hát igen nagyon fáradt vagyok hisz mégis csak reggel hat van.
-Kezdesz idegesíteni-mondom már kissé bedühödve.
-Ne dühből használd az erőt hisz itt azzal itt nem mész semmire!-ismételgeti.
-Mert? Nnoitra ellen bejött és ő csak egy fokkal gyengébb nálad.-mondom.
-Akkor se engedted ki az erőd ha megtetted volna mi már nem élnénk-mondja tudálékosan ,ez az ember illetve lidérc kiakaszt.
-Akkor miért jelent meg a fegyver?-kérdezem ,akkor az még nem a teljes erőm volt?
-Az csak az erőd egy megosztott része volt,például egy erősebb halálisten ellen semmit se érne. - folytattja miközben leengedi a kardját. Aha akkor most az elmélet magyarázat jön,király!
-Halálisten?-csodálkozom el.
-Ők az ellenfeleink azért harcolnak ,hogy a halott lelkek mind a Lelkek országába kerüljön. Ők egyfajta szellemi lények ,ember formájúak mint mi ,a kardjuk is hasonló .Viszont ők Lélék ölő kardoknak nevezik őket. A képességeiket tanulják különböző szintjeik vannak. A legfelső szint a kapitányi utána a hadnagyi jön és így tovább. Egykor Aizen úr is egy kapitány volt. Igazából még a legerősebbek se közelitek meg egy Espada erejét. -magyarázza.
-Tuti van valami bibi ,igaz?-kérdezem mert érzem ,hogy még nem fejezte be.
-Igen a "bibi" nem más mint Kurosaki Ichigo, ő egy "helyettes" halálisten sose nem tanult semmit a harcról mégis ereje és lélekenergiája meghaladja egy kapitányét. Igen nagy bajok vannak vele ,mivel elhatározta hogy idézem:Kicsinálom Aizent és minden kicseszet csatlósát!-fejezi be.
- Biztotó és milyen erős?-kérdezek vissza.
-Majdnem kicsinálta Yammyi- mondja.
-Őt nem nehéz....-nevettek.
-Ezt sose tedd.-sziszegi. Ettöl a gyerektől a hideg futkos a hátamon.
-Miért?-vigyorgok a képébe.
-Ne becsüld túl magad a veszted lehet. Mára ennyi holnap ugyanitt!Ugyanekkor!-fejezi be és elmegy.
-Egyszer megfojtom-motyogom.
-Segítek-szólal meg valaki mögöttem én ugrok egyet ijedtemben.
-Bazd meg Grimmjow a szívbajt hoztad rám.-mondom dühösen.
-Milyen jó hogy én nekem már nincsenek ilyenek-terel megint.
-Mázlista-nevettek.
-Neked se fog már sokáig tartani-mondja én nekem meg eszembe jut valami. Felállok és oda sétálok hozzá és a mellkasára teszem a kezem.
-Jó ,neked se-nyugtázom,jé elpirult.
-Mi nekem se ?-kérdezi amikor vissza tér a hangja.
-Neked se ver a szíved-mondom úgy mintha csak az időjárásról lenne szó.
-Már rég nem ,zavar?-néz a szembe.
-Igen úgy szeretném ha egyszer csak újra megszólalna.,-suttogom.
-Majd megszokod-mosolyodik el.
-Az hogy lehet megszokni , hogy egy hulla vagy?-kacagok keserűen.
-Úgy hogy ne egyedül vagy az-néz rám .
-Aha szóval ezentúl a társaim többek közt egy vénember,egy örült tudós,egy érzéketlen emó,egy akvárium ,egy langaléta állat ,egy majdnem néma nő ,egy óriás és egy kislányt molesztáló pedofil (aliasz Starrk) lesznek. Juhhu!-ironizálok.
-Engem kihagytál-emlékeztet.
-Mert rólad nem jutott eszembe vicces tulajdonság.-magyarázom.
-Ja értem amúgy érted jöttem gyere-ránt fel a kezemnél fogva mert közben leültem a földre.
-Mert?-nézek rá csodálkozva.
-Utazunk és kicsináljuk Ichigo-ékat.- vigyorog rám .
-Végre valami akció azt hittem ,hogy ma is csak szobafestés lesz a program!-nevettek rá vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése