2014. február 20., csütörtök

Kezdetek

-Basszus ezt megszívtam !-futott át az agyamon aztán minden elsötétült. Amikor kinyitottam a szemem egy nagy fekete lyukban vagy talán alagútban álltam. Na mivel itt nem tudok mit csinálni elmesélem nektek a történetem. Angel vagyok ,igen csak szimplán Angel a vezetéknevemre nem emlékszem. Sem arra ,hogy mikor születem ,de szerintem kb. 16 éves lehetek. Lakhelyem állandó nincs és ebből szerintem rájöttetek ,hogy szüleim se. Mivel rájuk se emlékszem megkeresni se tudom őket. Annyit tudok hogy úgy 2 éve felébredtem egy sikártorban és onnantól magamra voltam utalva. Utána csak eléltem valahogy mivel nem volt pénzem ezért sajnos lopáshoz folyamodtam .Eddig nem is lett volna akkora gáz ám ma este amikor elmentem egy pékség mellet elcsórtam egy kenyeret és a tulaj kiszúrta .Bekergetett egy sikátorba (hát igen nincs szerencsém a sikátorokal) és elkezdett egy késsel felém csapkodni .Simán kikerültem mert ezért ennyi idő alatt megerősödtem viszont egy pillanatra nem figyeltem és kirúgta a lábam. Utána meg leszúrt ,magyarán meghalltam. Na és most ,hogy ez megvolt keresünk megoldást a proglémára. Mintha az alagút végén lenne valami. Nem szimpi ,de itt se állhatok az idők végeztéig. Elindultam és mentem is egy darabig amikor hirtelen hangokat hallotam magam mögül. Valami közeledett felém ,de rohadt gyorsan,futni kezdtem. Az ajtó egyre közelebb volt és szerencsére elértem. Igazából bezuhantam rajta. Amikor végre levegőhöz jutottam körbe néztem és döbbent arcokkal találtam szembe magam. Gyorsan felálltam és rájöttem ,hogy ez valami féle trónterem lehet. A trónon üllő csókából legalábbis erre következtettem.
- Üdvözölek! Aizen Sosuke vagyok és te ki vagy?-kérdezte négédesen mosolyogva.
- Angel.- mondtam tömören.
- Csak Angel?-kérdezett vissza.
- Nem ,de nem tudom.- modtam ,mit faggatozik ez??
- Értem tudod hol vagy és hogy mi vagy?-kérdezett újra.
-Egy trónteremben és tudtommal ember mer?-vetettem oda flegmán.Ezen úgy látszott elgondolkozott addig szemügyre vehetem a többieket.Volt ott egy két fura fazon az egyiknek például egy akvárium volt a feje helyén amiben asszem két döglött aranyhal úszott.Volt ott még óriás ,egy vénember és egy fekete férfi a keleténél több szemmel.Ezen kívül egy átlagosan kinéző barna és egy rózsaszín hajú férfi továbbá egy szőke nő (?) .Volt ott még egy kék hajú izomagy ,egy langaléta furán vigyorgó és egy sápadt emos.Mind különböztek kivéve egy dologban ,mindegyikük visel a testen valamely részén egy csont darabot.Ami valahogy nem volt szimpatikus. Ekkor végre Aizen újra megszólalt:
-Nagyon erős a lélek energiád igaz Jammy?-nézett az óriásra.
-Igen szívesen megkóstolnám.-nyalta meg amaz a szája szélét.
-Akkor csak tessék.-mosolyodott el Aizen erre mindenki döbbenten felé kapta a fejét.Yammy meg felém vetődött.A részleteket nem fejteném ki ,de a végén nem értem hogy de nem én feküdtem vérben a földön.
-Jól sejtettem ,Angel te meghalltál igaz?-kérdezett újra Aizen mintha semmi se történt volna.
-Igen ,illetve azt hiszem.-gondolkodtam el ,de akkor hogy lehetek itt.
-Angel köszöntelek az Espadak közt!-mondta boldogan Aizen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése